Reklamacje

Gwarancja i Reklamacje

Wszystkie prezentowane w sklepie produkty są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera, zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem, obok dowodu zakupu


 Na mocy prawa sklep „mamokupmi” ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu wózka lub innego produktu

W ramach gwarancji, w przypadku każdej zasadnej reklamacji Klient nie ponosi żadnych kosztów - w tym również kosztów transportu, w przypadku wszelkich napraw w okresie gwarancyjnym

 W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie lub mailowo. Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w sklepie za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów – gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy

Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko klienta
- numer paragonu/faktury
- datę zakupu
- model wózka lub innego artykułu
- szczegółowy opis problemu
- telefon kontaktowy

Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu.



Dodatkowe informacje


Czy wszystkie wózki mają taki sam okres gwarancji?
Okres gwarancji jest różny, ale wynosi zazwyczaj co najmniej 6 miesięcy od daty zakupu, a na wózki i foteliki co najmniej 12 miesięcy. 

 Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z wózkiem?
Tak, do każdego wózka obok dowodu zakupu dołączana jest karta gwarancyjna, w przypadku brak karty gwarancyjnej podstawą gwarancji jest dowód zakupu (paragon lub faktura)

Czy w razie problemów z użytkowaniem można liczyć na pomoc po zakupie?
Tak, w razie jakichkolwiek problemów z towarem zakupionym w naszym sklepie służymy pomocą

Czy po minięciu okresu gwarancji na towar, klient może liczyć na pomoc ze strony sklepu?                   

Tak, nawet gdy gwarancja na towar minie nasi eksperci służą pomocą w załatwieniu spraw dotyczących naprawy towaru czy też zamówieniu części zamiennych, w takim przypadku wszelkie koszty ponosi klient. 

W jakich przypadkach konieczne jest odesłanie towaru do serwisu?
Odesłanie wózka lub innego towaru do serwisu jest ostatecznością. W przypadku pewnych usterek udaje się tego uniknąć, możliwe jest np. dostarczenie części zamiennych do Klienta, pod warunkiem że są one łatwo demontowalne i Klient będzie w stanie sam dokonać wymiany. Jeśli natomiast usterka jest poważna i nie pomoże wymiana uszkodzonego elementu - wtedy naturalnie konieczna jest wysyłka do autoryzowanego serwisu. Klient oczywiście nie ponosi kosztów transportu, pod warunkiem że reklamacja jest zasadna

 Jak długo trwa załatwienie reklamacji?
Ustawowy czas załatwienia reklamacji to 14 dni, natomiast w rzeczywistości większość serwisów firm z którymi współpracujemy realizuje zgłoszenia reklamacyjne w ekspresowym czasie kilku dni. Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów reklamacyjnych związane jest z profesjonalnym przygotowaniem naszych partnerów na wszelkie ewentualności posprzedażowe

NewsLetter

Bądź na bieżąco